BABY IT'S ALMOST OVER

nu har jag en efterlängtad Loka på kylning, och inom kort lär jag ha en kladdkaka i ugnen! Sen tänkte jag försöka se färdigt Benjamin Button också, den var riktigt bra faktiskt. Snyggt gjort, effekterna är ju så välgjorda att man dör.
Bah, imorgon är det årets sista dag. Hjälp, jag kan inte fatta det. Hur fort har inte 2009 gått?! Helt sinnes! Förhoppningsvis blir 2010 ett minst lika bra år, om inte bättre. Ser lite halvt fram emot studenten, det är lite blandade känslor inför det där! Hur är det med er enda blivande studenter, vad har ni för känslor inför det där speciella datumet i Juni?

nu ska jag sätta igång med bakandet. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0