GIVE ME SOMETHING FOR THE PAIN

sitter och lyssnar på en massa bra låtar, och inte en jullåt så långt ögat - eller snarare örat - kan nå. Istället är det en salig blandning mellan Bon jovi, John Mayer, Coldplay, Daniel Merriweather, Gavin DeGraw, Paloma Faith Och Snow patrol är det som förgyller mina öron istället.

Daniel Merriweather - Impossible
Gavin DeGraw - Wait a minute
James Morrison - Say it all over again
John Mayer - Assassin
John Mayer - Perfectly lonely
Bon Jovi - Dry County
Paloma Faith - New York
John Mayer - Edge of desire
Daniel Merriweather - Giving everything away for free
John Mayer - Friends, lovers or nothing
Bon Jovi - Something for the pain
Bon Jovi - I want you
Coldplay - Life in technicolor II
Snow Patrol - Run
Bon Jovi  - These days
Coldplay - Yellow
Daniel Merriweather - Red

ungefär så ser min playlist ut, väldigt fin, huh? Sitter fortfarande och drömmer om den där apmegasnygga tröjan från Vila. Ett möjligt klädval till nyårsafton, kanske? Åh, kan tänka mig att ha den till typ... Allt. Har en drös kjolar den hade varit kanon till, ett par svarta jeans, ett par blåa jeans. En riktig dröm, helt enkelt! Och 159 kr kändes inte heller överdrivet farligt. Frågan är bara; vilken färg?! Visst, svart är snyggt och klassiskt men lite tråkigt. Eller okej, väldigt tråkigt. Den fanns i vitt och puderrosa också, och det är dessa jag lutar mot mest just nu. Både den vita och den rosa känns roligare, har så attans mycket svart i garderoben, kan inte tänka mig att jag kommer ha brist på svarta plagg inom en snar framtid. Känns som en sån där tröja som kommer funka perfekt både till vardags och till fest, till vardags med ett linne under, till fest med bara bh. Skulle faktiskt kunna funka att ha "festvarianten" till vardags, men att man låter den kika fram under typ en skjorta eller något. Har spanat in en drömkandidat från H&Ms herravdelning (bäst på snygga, färgglada skjortor har jag kommit fram till!) som jag kärat ner mig i. Ska nog unna mig lite kläder såhär under mellandagarna iallafall! Kanske till och med hör med Sara om hon har lust att ta en liten shoppingrunda i Luleå? Hade varit kalas, dels att få träffa tjejen och att inhandla lite kläder. Och kanske snyggskorna också? Jaja, får först och främst ta det med favorittjejen, men jag vet iallafall att hon är sugen på att shoppa i luleå. Ska kolla om hon är inne på msn och ta ett litet snack. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0