IF I AM A STRANGER

försökte leta fram en bild på min nyinköpta skjorta på H&Ms hemsida, men icket. Det är iallafall en rutig herrskjorta, grön/blå/lila är den och hur skön som helst! 100% bomull, 249 kr. Sjukt bra köp, måste jag säga! Just nu matchar jag den med ett stort, pösigt linne under och tights till, men kommer framöver även att bära den med ett par strumpbyxor, shorts och Converse, alternativt ett par slitna jeans (vilket påminner mig: jag måste sy in de jag köpte på Bikbok i somras. Och önska mig ett par nya). Möjligheterna är oändliga. Och nu då jag har en vill jag bara ha fler, lätt det bekvämaste plagget på länge. Vill dessutom hitta en snygg hatt att ha till, vart man nu hittar såna? Jag kör på mössa tills vidare! Nu ska jag kolla vidare på Benjamin Button, sjukt bra film. Lång, men attans vad den är bra. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0