I'M COUNTING THE STREET LIGHTS

såg nyss en statusuppdatering på Facebook som lätt hade kunnat vara min egen; juldagen är möjligen den tråkigaste dagen på året. Sant, sant, sant. Upptäckte en helt magiskt god kombination i natt då jag tog mig lite käk; kötbullar och mimosasallad. Sjukt gott, jag lovar!

Ikväll ryktas det om att vi ska se film, men jag har ingen aning om vilken, för det går typ tusen stycken samtidigt, fast på olika kanaler. Det är en av fördelarna med julen, alla filmer som visas på tv. Och sedan, då det börjar dra ihop sig till nyår, visar MTV en drös med galor, som jag alltid missar, eftersom vi inte har MTV hemma, så det brukar bli att man sitter bänkad hela dagen. Och jag är ganska säker på att det kommer bli en hel del film hela helgen.

nu ska det planeras mellandagsrea-inköp, sen får jag se vad jag gör, kanske återvänder till att kika på The Hills, som MTV visar hela dagen. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0