LOOK AT THE STARS, LOOK HOW THEY SHINE FOR YOU

nu har jag varit en sväng till stan, fikat litegrann och sett film med syrran. Tänkte proppa min mp3 full med nya tunes och NJUTA i sängen sen, njuta av att jag har jullov. U-N-D-E-R-B-A-R-T, det är vad det är. Men det som gör mig allra mest lycklig är att jag kan gå och lägga mig ikväll utan att ställa väckarklockan. Vem blir inte glad av nånting sånt, liksom?! Har i alla fall hittat massor av hittat en hel drös med prylar som jag själv vill ha. Saker att ge åt andra då? Tja, på den fronten var det lite värre. Det är ju för fanken svårt att hitta prylar! Att ge bort, alltså. Men det jag hittat som jag mer än gärna hittar under granen är iallafall ett par råfina kängor från Vagabond med kilklack. Allvarligt talat, jag dog då jag lade ögonen på dom. Fanns ett par andra vrålsnygga, men jag minns inte vart jag hittade dom... kan det ha varit Din Sko? Nåväl, apsnygga var dom iallafall. Kanske slår till efter jul? Sedan spanade jag även på en vrålsnygg spetströja på Vila, och 2 stickade finisar på Monki. Men det brukar vara svårt att köpa kläder och skor åt mig, är ganska kräsen, så presentkort/pengar funkar bäst! Ska kika på Din Skos hemsida och se om det möjligtvis var där jag spanade in snyggingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0