NOW MY FEET WON'T TOUCH THE GROUND

right on, jag är typ SÅ HÄR glad, och jag har inte den blekaste aning om varför. Imorgon är det julafton, och min julstämning ligger typ på... Noll? Vilket är väldigt ovanligt, med tanke på att jag brukar sitta och ladda med peppisar, lussekatter och glögg i typ November (okej, jag har trots allt prickat in två av tre möjliga) och mängder med julmusik. Har knappt lyssnat på julmusik. Eller okej, Have yourself a merry little christmas - min all-time favvo - i en mängd olika versioner. Och typ sånt som spelats på radion och stan, men that's it. Just nu lyssnar jag på den magiskt braiga låten Life in technicolor II med Coldplay. Känns som en typisk sommarlåt á la jag, så jag sitter här och minns sommaren '09, trots att jag inte ens hade hört den här låten då. Gissningsvis lär den ju dyka upp desto mer nästa sommar. Men, sommaren var verkligen magiskt bra! Lite sentimentalt, för att det var mitt sista "riktiga" sommarlov. Men, åter igen, sommaren 2009 var sådär galet bra som varje sommar borde vara. Får se vad nästa sommar har att erbjuda, men förhoppningsvis blir det lite jobb (= CASH!), en massa bad & äventyr med mina bästa och stek till tusen. Jag räknar iallafall med en kalassommar, det är då ett som är säkert! Förhoppningsvis ska vi - jag och mina favoriter, alltså - kunna klämma in en studentresa till någon mysig ort, håll tummarna för det! Nu ska jag klunka i mig lite glögg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0