Ät, för tusan!

Åh, vad det är irriterande med folk som aldrig äter, som vareviga gång det vankas måltid och så sitter han/hon där med sin lilla gurkskiva/salladsbit/whatever och piper tyst "jag ska inte äta nåt, jag blir så fet." och så sitter man där, med sin enorma portion mat. Och till saken hör att merparten av dessa personer inte är äldre än 16, 17 år. Det är hemskt. Vidrigt. Dom är ju i princip bara barn = knappt färdigvuxna = inte bra.

Sitter och kollar på låtar från Jesus Christ Superstar på YouTube. Fruktansvärt bra låtar, I must say! Dom etsar sig fast dirr, och det är väl i stort sett ett tecken på att musikskaparna lyckats rätt bra, eller?

Ska ta och spela lite gitarr, har ju läxa, så den ska minsann göras! Känner mig så duktig som faktiskt gör min läxa. Fast det kanske bara är nu så här i början, nu då jag fått min efterlängtade gitarrlektion.

För övrigt har vi satt datum för våran musikal nu: 3e och 4e April, ute på Western Farm. Känns riktigt roligt, och biljetterna kommer ligga ute på Ticnet i slutet av Februari. Känns lite coolt att medverka i ett event vars biljetter kommer ligga ute på ticnet. Men nu ska jag öva lite och sen ringa, tror jag.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk kanske inte är hungriga då?

Jag äter inte lunch för då blir jag inte hungrig till middagen, det är samma sak som dom som hoppar över frukosten och det är ju den VIKTIGASTE målet på dagen!

2009-02-04 @ 21:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0