BLÄ

jag vet, fredagar borde vara dagen då jag i stort sett hoppar upp och ner, peppad inför helgen. Peppad inför helgen är jag ju såklart, men vägen dit är ju en rörig historia. Har ingen svenska idag, så då ska man minsann fördriva tiden fram till matten, som börjar strax före ett. Roligt. Fast jag har visserligen sånglektion före det, men den håller bara på i en halvtimme. Och flera av dom i min klass ska repa inför The Laura Foundation Concert (en konsert för att samla ihop pengar till Laura, en utbytesstudent från Australien, så att hon kan komma upp hit i sommar och ta studenten) så man har typ ingen att hänga runt med heller.

Igår blev det en sann tjockisdag för min del, har nästan lite dåligt samvete så här i efterhand. Först blev det lunch på Frasses och sen barnkalas, där det givetvis bjöds på tårta och fika. Och så är det ju helg, melodifestivalen och allt. Det kommer bli svårt att hålla igen i helgen. Och det lär bli ganska så jättesvårt. Jag känner mig själv, jag vet hur jag fungerar. "Men man kanske skulle ta lite ändå ..."

Nu ska jag pysa någonstans, har inget bättre för mig. Hatar hål.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0