BLABLABLA

Ditt namn? ida maria lindgren
Födelseår? 1991
Spelar du något instrument? ja
Dina första tankar när du vaknar? är det redan morgon?
Är du hungrig? nope
Vart befinner du dig just nu? i mormors vardagsrum
Vart bor du? hortlax, piteå.
Är du bra på? att ha kul
Är du kåt? haha?
Din mobiltelefon? en lila samsung u600
Låt just nu? eric hutchinson - rock & roll
Antal timmar sömn inatt? alldeles för få.
Vem vet mest om dig? mina kompisar
Vem vet du mest om? ingen aning.
Vad vill du ha just nu? pengar!!
Höger eller Vänsterhänt? höger
Språk? svenska
Vilka sjukdomar har du? ingen atm. hoppas jag.
Ditt mål i livet? att överleva.
Sängdags?  då jag är trött
Rädd för? en massa saker .. spindlar, fjärilar, höjder, larver osv
Har du körkort? nej
Brukar du svara på kontaktannonser? nej
Äger du några vapen? nej
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? det var tänkt ida-maria, men det blev ida i förnamn och maria i andranamn.
Pepsi eller Coca cola? cola
McDonalds el. Burger King? bk
Mjölk i kaffet? inget kaffe alls
Röker du? nej
Sjunger du? ja
Den starkaste du vet?  inte äre då jag iallafall ..
Vill du gå högskola? kanske
Vill du gifta dig? ja

Är du en hälsogeek? hell no, haha
Kommer du överens med dina föräldrar? ja
hårfärg och frisyr? blont och risigt utav bara satan.
Skorna du hade på dig idag? min systers jätteskor.
Kläder du hade på dig idag? mjukiskläder från topp till tå.
Favoritfärg på kläder? glada färger.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ett ljusa jeans hade jag inte tackat nej till
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika
Skolväska just nu? höhöhö, min älskade - men ack så trasiga - kickspåse.
Har du rosa kamouflage-kläder? nej, usch.
Tatueringar du har? ingen
Piercingar du har? öron, 
Har du glasögon? ja
Hur ser din plånbok ut? en liten svart knubbis.

Din perfekta Pizza? kebab
Randigt, rutigt eller blommigt? blommigt och randigt. 
Favoritårstid? SOMMAR!
Favoritmat och dryck? massssor
Favoritdjur? jordekorrar, typ, haha.
Favoritparfym? narciso rodriguez for her, calvin klein euphora, dkny be delicious, lancôme hypnose osv.
Favoritämne i skolan? ensemble
Favoritsysselsättning? massa stuffs.
Favoritbyxor? mjukis
Favoritartist/grupp? många
Gillar du när det åskar? nope
Vad är syftet för "nej"? nej?
När ska du festa nästa gång? vene
Vad köpte du senast? kjol och body, tror jag.
Hur mycket pengar har du? alldeles för lite.
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är ida
Hur svarar du i mobilen? hallå
Vem ringde dig senast? anna
Blivit slagen den senaste månaden? nej
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? mina vänner gör mig alltid glad
Vad gjorde du kl 08 imorse? SOV
Vad gjorde du för 15 min sedan? lika lite som jag gör nu
Det sista du sa högt? varsågod
Det senaste någon sa till dig? tack
Vad har du druckit idag? mjölk och juice
Vad var det senaste du åt? våfflor
Vad är det för färg på din ytterdörr? blå
Vad är det för väder hos dig nu? vinter och kallt
Godaste glassmaken? typ alla ben&jerry's, haha. fast daim är yummie.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej
Sover du tungt? jo oftast
Drömmer du mardrömmar? säkert
Trivs du med ditt jobb? har inget så nej
Favoritklädsel? det som är rent
Vad ser du om du tittar till höger? ett fönster. och allt som är utanför.
Vad gör dig glad just nu? alldeles för få saker.
Vad ska du göra härnäst? duscha
Humör just nu? trött
Favoritgodis? choklad
Sommarplaner? inga speciella i nuläget.
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska
Vad är viktigast för dig? alla nära och kära
Är du kittlig? ja
Snarkar du? inte vad jag vet.
Stjärntecken? vattuman
Äckligaste insekten? spindel & fjärilar
Stökigt el välstädat? välstädat nu, hehe.
Längtar du mest efter just nu? lov
Vad hatar du mest just nu? ingenting
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? vene
Vad väntar dig om 10 år? vet ej
Vad luktar du nu? lancome magnifique
Saknar du någon nu? nej
Använder du icq eller msn? msn
När fick du senast en present? någon vecka sen, antar jag.
Har du några högklackade skor? ja
Har du blivit hotad via telefon? nej
Goth eller pop? pop
Vill du ha barn? ja, men inte ännu.
Hur ofta loggar du in på helgon? aldrig
Längtar du till din nästa födelsedag? ja
Har du rakat dina ben någon gång? haha ja
Skulle du kunna ha silikonbröst? nej

Jag hatar? lögner
Är du snäll? ibland
Är du blyg? nej, eller kanske lite om jag inte känner människan
Tycker du att du har fin dialekt? haha nej
Ögonfärg? blåa
Syskon och deras ålder? amanda, 15
Favoritdag i veckan? lördag
Hårfrisör? olika
Klädaffär? alla möjliga 
Skola? björknäs
Klass? esmk07
Trivs du i din klass och skola? ja huuur bra som helst!
Värsta ämne? matte
Tycker du om fester? ja
Är du en gottegris? haha, tyyyp.
Är du modig? ibland.
När drack du sprit senast? thailand, typ.
Har du använt någon hårprodukt idag? nej
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? ingen
Har du bråkat med någon idag? nej
Röker du? nej
Tar du droger? Nej verkligen inte
Har du åkt fast för snatteri någon gång? nej
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? ja
Vad har du för planer till helgen? sitta barnvakt, bara ta det lugnt.
Gillar du dokumentärer? beror på
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
Cigaretter då? 18
Borde man få röka på pubar? ja varför inte

Är du sugen på något nu? nej, proppmätt
Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? ibland.
Är 50 cent bra? nja, det kan jag inte påstå.
Har du kvar dina barndomsskivor? ja
Brukar du bada i sjöar om somrarna? ja
Det bästa? mina vänner
Det värsta? lögner
Min dröm i livet? att ta mig igenom det hel och levande.
Rekommendera en låt? eric hutchinson - rock & roll / hassle - hurtful
En film? the notebook
Brukar du läsa horoskop? det händer
Sprit, cider, vin eller öl? helst cider 
Kan du baka bullar? ja
Bläck eller blyerts? bläck (mina lärare brukar inte vara så glada över att jag alltid skriver med bläck)
Müsli eller corn flakes? musli
Vad åt du till frukost? mackor och juice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0