Can you take a trip up to the blue?

Var och tog kort till mitt id-kort idag. På vägen till banken, vad märker jag då? Jo, att jag inte har mitt pass med mig. Och bara några sekunder efteråt så ringer mormor och säger att mitt pass ligger kvar på deras byrå i hallen. Skitbra. Lyckligtvis så ska mamma dit ikväll, hon ska vara på någon mässa på Nolia, så jag får ta och pallra mig till luleå på torsdag efter körrepet. Blä, min dag gick helt plötsligt från dålig till sämst. Jag vill sova.

Tog slutligen hål i öronen igår, förresten! Så nu är det gjort. Hade ingen idrottslektion igår, våran lärare var borta, så jag hade alltså hål från 10:00 till 11:45, så jag ringde och kollade om det var okej att jag kom tidigare, och det var helt grönt, så jag spatserade iväg. Då jag kom till piercingstudion där jag skulle göra hålen hade jag hunnit bli rejält nervös, pulsen steg mer och mer. Till slut hade jag arbetat upp en ganska bra skenande-tåg-rytm. Några minuter senare var hålen gjorda. Tog med kanyl, istället för pistol, och det började blöda ganska rejält från ena örat, fick  lite panik då jag kände att det började sippra blod längs halsen. Det var tydligen ingenting farligt, snarare ganska vanligt. Fick gå runt med ett plåster på örat hela dagen. Måste sett mighty gorgeous ut. Men det blev bra till slut, det är då rent och fräscht nu och det ser riktigt fint ut. Var och kikade på lite örhängen idag, hittade ett var jättefina från SNÖ, som dessutom var på halva priset. How nice.

jaja, nu ska jag se var mina kära vänner befinner sig, om dom ens är på skolan.
ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Göör det inte ondare med kanyl??<3

2009-02-10 @ 20:14:08
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0