Helluu

Sitter och känner lugnet, om mindre än en timme ska jag börja promenera till stan, ska vara barnvakt ikväll.

Blev en mycket trevlig kväll igår hos Moa! Blev lite kaos då jag inte hade någon aning om vart jag skulle gå, men Moa ringde mig och gav väginstruktioner, så jag pallrade mig dit. Blev direkt bjuden på cider, en god jäkel med jordgubbs- och vaniljsmak. Sen kom pizzan och alla tjejer tog plats runt bordet. Det snackades, skrattades och åts. Sen körde vi "jag har aldrig ..." och "elefanten". Har inte skrattat så mycket på mycket länge, så det var riktigt roligt att komma iväg. Sen där runt tolvsnåret då allt hade spårat ut lite väl mycket pallrade vi oss hem alla tjejer, jag, Kicki, Sandra, Elli och Sara. Madde och Mickan åkte lite tidigare. Så jag promenixade hem i kylan, vilket var lika bra, behövde få bort lite snurr i skallen. Tror dock inte att det berodde på cidern (faktiskt), utan för att jag - precis som alla andra - var fruktansvärt trött. Men det var mycket roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0