Jag vill ha sommaaaaar!!

Blä vad jag inte kommer överens med den här kylan ... I morse var det typ 30 minusgrader. Huja, att man ens kan bo i den här kylan. Och inte görs det bättre av det faktum att Jenny, den fuskisen, åker till thailand på fredag. Två veckor. I värmen. Jag är inte alls avundsjuk, inte alls ...

Och någon - eller snarare något - som inte heller gillar kylan är mina händer. Dom är alldeles torra, nariga och svider utav bara attans. Så det är bara att smorsla och smorsla för hela slanten, men hjälper det? Icket, det är som att situationen hamnat i någon knivig återvändsgränd.

Var och provade på Lasergame idag. Det var sjukt kul, men herregud, vad man fick upp flåset! Bättre än det tyngsta Friskis & Svettis-passet. Det var roligt som tusan, men det gick ju inte sådär jättebra för min egen del, jag stannade på 150 poäng, och därmed också sist. Sedan var Johanna, med 900-nånting poäng. Men roligt som tusan var det iallafall. Så jag tycker ni ska strunta i StepIn i framtiden och åka på lasergame istället!

imorgon har vi brytdag, vilket innebär att hela dagen kommer ägnas åt rep inför musikalen. Vi börjar dagen med antingen körrep eller scmu, beroende på om det finns något som ska göras. Sen har vi teater och sen har vi kör igen. Så ingen NK imorgon! Underbart. Fast då har vi istället dubbla pass nästa vecka ... Vilket är lite mindre underbart, så att säga.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo men det är ju bara att tränga ner dig i min liiite trånga väska med alla andra människor ;)

2009-02-19 @ 16:08:16
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0