lov, underbara lov

åh, vad det är härligt att ha lov. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, vilken tid det blir, ja det återstår ju att se ... Förhoppningsvis blir det inte alltför tidigt. Sen på kvällen ska jag vara barnvakt, så helt sysslolös kommer jag ju inte vara.

Nu sitter jag framför tvn (och datorn) med Anna, vi funderar på att dra på hockey senare ikväll ... Det blev ju en mindre bra match igår, förlust med 3-2 mot skellefteå. Det sög. Fast det var rätt kul ändå, hängde med Amanda och hennes kompis Ludvig, det var rätt chill ändå. Fast jag vettetusan om jag pallar att dra på hockey ikv ... Känner typ för att bara ligga framför tvn och dega. Fast nu vill Moa att jag ska komma till henne på fest, så det kanske jag tar och gör. Om jag orkar, haha. Är typ helt död. Och då måste jag duscha och fixa mig. Men jag kanske pallrar mig dit ändå, höhö.

Då kanske jag ska ta och inviga mina nya örhängen? Ja, det ska jag nog ta och göra.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0