Oh oh oh oh oh oh

Sitter och glor i lite bloggar, och ja, var jag än går (eller tittar, snarare) så dyker helt fabulous outfit- och bylinebilder upp. Hm, om man kanske skulle ta och göra sig ett försök? Med dagens outfit, givetvis. Undrar hur det skulle se ut? Och exakt hur många som skulle kopiera min look, och kalla mig "fabulous" i sina bloggar. Haha. Och dagens outfit består av (och det är nu alla fashion nerds ska anteckna och kopiera, okej?):
- Svarta, lite för stora långkallingar.
- Grå, over-sizad hoodie från Element
- glasögon
- Osminkad
- En risig, lite komisk, rip-off av Elvis-luggen. Fast okej, jag har lite fusk, jag har en hårnål. Somnade med den i håret, därav den Elvis-inspirerade looken.

Så, seså, fixa looken du också!
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0