Where the light is

Fullkomligt fantastisk skiva det där. Where the light is, alltså. Trodde helt ärligt att jag skulle svimma då jag såg den precis bredvid Songs for you, truths for me, James Morrisons senaste platta, inne i en skivbutik i Thailand. Det var inte ens tal om att tänka på om jag skulle köpa skivorna eller ej, jag bara slog till, direkt. Och jag har verkligen lyssnat på dom där skivorna, om och om igen. Och jag tänkte nyss, herregud, vad kan vara bättre än den där live-skivan? Och så studsar jag in på Mayers officiella hemsida (som du hittar här) och vad hittar jag? Ett gäng livelåtar från hans sommarturne 2008. Ibland är livet underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0