Why so serious?

Sitter och väntar på min avrättning. Också känt som min första gitarrlektion ... Hu, är så nervös att jag skulle kunna springa och kräkas på direkten. Men I won't. Tror jag. Inte än, iallafall.

Blev en kolugn söndag för moi, det mest ansträngande jag gjorde var väl att dammsuga lite. Annars försökte jag hålla mig till relativt IQ-befriade aktiviteter. Såg Pussycat Dolls 2: Girlicious, som visats typ hela helgen, så  jag har väl i princip sett hela säsongen. Och jag har sett Batman the Dark Knight. Igen. Och kvällen avslutades med Singstar, Mamma Mia! och The Holiday, som visades på 3an igår. Gillar verkligen den, The Holiday alltså, den är sådär mysig och härlig, man vill bara gosa ner sig under en tjock filt med varm choklad. Typ. Fast den passar bäst där precis före jul, brukar alltid bli på julhumör då jag ser den, annars blir den lätt lite väl cheesy. Men jag gillar det. Ibland, iallafall. Det är skönt att koppla bort allt det allvarliga och läskigt. Ibland är det så otroligt skönt att bara sätta igång en riktigt överdrivet cheesy romantisk komedi. Men, om man vill ha en dead-on seriös film med sån där underbart torr humor (gotta love it) så är ju Batman typ det bästa man kan hitta. Måste bara visa ett exempel ur filmen som är både brutalt men också hysteriskt roligt, har skrattat åt den här scenen många, många gånger. Enjoy:



aah, avrättningsdags! Dun dun dun dun-dun-dun dun-dun-dun (melodin från Star Wars, era töntar)

Kommentarer
Postat av: SaraP

Han gör den rollen skit bra!

2009-02-03 @ 15:26:02
URL: http://sarapohjanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0