Åh, nej, nu måste jag börja skärpa mig!

Börjar bli fruktansvärt dålig på det här med bloggen, skärpning! Men jag har å andra sidan inte haft något intressant att skriva om, och det känns lite lame att bara pladdra på, utan att faktiskt ha nånting särskilt att skriva om. Skolan drog igång i torsdags. Kändes lite småsegt, trots att jag bara hade två lektioner; sånglektion och NK. Sen fredagen var det lite hårdare tag, då var det engelska, svenska, matte och körrep som stod på schemat, minsann! Dom första två lektionerna, engelska och svenska, var väl inget märkvärdigt direkt, började kolla igenom lite inför nationella proven. Matten var lite roligare - ovanligt nog - då våran grupp har en ny lärare. Han verkar riktigt bra, och jag är faktiskt nästan taggad inför Matte B! Känns iallafall som att jag kommer klara mig igenom den här kursen bättre än A-kursen. Hoppas jag. Men nu ska jag kila och se lite TV!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0