Celebrate good times, c'mon!

Tjoho, gott folk! Sitter och tänker så det knakar, håller på att skriva en liten presentation som min historialärare gav oss i läxa. Shit, det var lättare sagt än gjort, skitsvårt att komma på saker om sig själv som dessutom ska fylla upp en HEL SIDA! Känns väldigt ... Ego att sitta och skriva sådär detaljerat om sig själv. Men jaja, she asked for it! Sitter och bevakar kvällens hockeymatcher, men jag vet inte om det var så mycket att bevaka ... Eller jo, det är det väl, men inge kul att bevaka en massa matcher där det inte händer ett skit. Fast vem vet, dom kanske tar igen sig? Visserligen brukar jag alltid säga det, men sak samma.

Imorgon bär det av till Piteå, minsann! Då blir det livat i holken, höhö. Eller kanske inte, men jaja, det firrar sig! Syrran ska ju med - vad jag fattat - så då har man ju lite company, så det är ju nice. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på förutom hockeyn på lördag, men vi lyckas säkert skaffa oss nånting gott, så det blir väl degning framför tvn (som vanligt) med en massa gorre.

På tal om matcherna - som tidigare nämnts - så var dom kanske så inte ointressanta trots allt ... Eller ja, dom är mindre ointressanta nu iallafall, då Luleå reducerat från 0-1 till 1-1. The fight is on, dead on! Och djurgården har också gjort mål, YES! Och nu blev det 2-1! Som jag sade: dom tar igen sig! Och som jag också sade: the fight is on, dead on!

Jaja, men nu ska jag fika lite, sen ska jag typ sova, har sovit pissdåligt i natt, och jag tänkte försöka satsa på lite bättre sömn ikväll. Får se hur det blir med den saken. Jaja,
good night!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0