Eller nej ...

Det blev inget att dra till stan, kände mig så lat. Plus att jag har ett ton med arbeten som måste göras; svenskan, rättskunskap, historia, sångläxa, ensemble och en massa annat crap. Blir så trött av allt, men man måste väl, I guess. Eller måste och måste ... Men det är ju en klar fördel. Om man vill ha betyg, till exempel.

Håller på att smsa med mamma angående hockeybiljetter till den 26e, då Luleå möter Skellefteå på hemmaplan. Är rejält sugen att gå på den matchen, då det är derby och allt, så jag tänkte försöka dra ihop lite friends och typ dra dit. Får se hur det går. Blir nog den sista hockeymatchen för min del den här säsongen, blir så förbannat dyrt då slutspelet drar igång, plus att matcherna brukar visas på tv då, och då känner jag mig lat - och snål - och stannar hemma i tvsoffan och degar istället. Men we'll see. Får väl se om Marcus ska dit, om man kanske träffar han där. Men som sagt, det återstår att se.

nu ska jag fortsätta med mitt viktiga arbete. Som jag visserligen inte ens börjat med, men jaja.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0