En trevlig helg, ja!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Anton glömde kvar sin film, Batman the dark knight, igår så jag passade på att kika på den idag, så att jag kanske skulle förstå lite mer än vad jag gjorde igår ... Det gick ju sådär, då jag hade tre riktiga chatterboxes som förpestade filmtittandet. Så nej, det funkade inte. Men det gick lite bättre senare. Men jag ska nog ta och göra ett till försök imorgon. Men det är en bra film, rekommenderas starkt!

För övrigt så var det en helt fab hockeydag idag! Luleå besegrade Brynäs på hemmaplan med 5-0, very nice! Johan Harju stod för hela 4 av kvällens 5 mål, och Linus Omark för det 5e målet. Underbart med en vinst så här före uppehållet, kanske laddar laget med lite självförtroende. Sen den 26e blir det att pysa till luleå och se dom besegra skellefteå, förhoppningsvis vinner dom stort också.

Nej, nu ska jag ta och gå och lägga mig snart, är helt wiped och imorgon ska jag ... Inte göra nåt speciellt, faktiskt. Men det blev lite sent igår och tidigt idag, ingen lyckad kombo. Plus att jag varit up and running hela dagen. Så att lägga sig i sängen, fortsätta läsa Ljudet av ditt hjärta, lyssna på John Mayer och sen bara gosa ner sig och somna gott låter inte alls helt dumt, faktiskt.

För övrigt så köpte jag mitt livs första tobakvara idag; en dosa snus. Dock inte för eget bruk, nej nej. Skulle aldrig falla mig in, usch. Kan verkligen inte tänka mig att något som luktar så sjukt vedervärdigt äckligt kan smaka gott?! Och seriöst, hur fräscht ser det ut egentligen? Då den ligger där under läppen, alltså. En liten brun, äcklig klump som rinner och luktar apa? No, thank you. Men det kändes lite fränt faktiskt, då kändes det verkligen som att jag var 18. Kändes väldigt vuxet. Fast det sög att jag inte fick visa upp mitt ID, det var nästan det som var mest lockande, inte vad jag skulle köpa. Men jaja, då vet ni det! Haha. Inte för att någon på något sätt blivit klokare med den kunskapen inbankad i huvudet, men det kanske är kul att veta? Eller nej, inte det heller.

Men nu ska jag kila,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0