God morgon (ja, för vissa är det faktiskt morgon fortfarande)

Eller okej, jag har varit vaken i ca 2 timmar nu, men det räknas fortfarande som morgon. För mig, alltså. I min tideräkning, om man säger så. Gick iallafall och åt lite frulle, blev bara någon macka och lite juice. Var inte särskilt hungrig, det var mest för att det skulle se bra ut "på pappret". Sen fick jag ett litet specialuppdrag av mormor min. Morfars lillebror fyller år idag, han blir pensionär osv, så vi bestämde att vi skulle göra samma sak som vi gjorde då morfar fyllde 60: en jobburk. Burken innehåller då alltså ett x antal lappar med olika uppmaningar till att göra saker: baka, gå ut på en promenad osv. För att inte vara helt uttråkad under tiden hämtade jag min kära b&j (som alltså inte dök ut ur frysen igår) och så kollade jag lite på Brudens bäste man eller vad den nu hette, den där med Patrick "McDreamy" Dempsey. Den var väl sådär. Eller okej, jag kollade väl inte överdrivet mycket på den, var fullt upptagen med att skriva lapparna och trycka i mig lite glass där emellanåt. Sen då lapparna var klara, skulle bara göra 2 st så det tog ju inte sådär jättelång tid, stängde jag av filmen, satte glassen tillbaka till frysen och vips, så hamnade jag här! Så, ja ... Finns väl inte så mycket mer att säga, I guess.

Sitter och lyssnar på en nice musikblandning i form av David Cook, The Script, Kool & The Gang, Bill Withers och John Mayer. Inte så många kvinnliga röster, I know, men det kan icket hjälpas! Jaja, nu ska jag nosa vidare i lite bloggar.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0