Helluuu

Imorgon var det ju då - ifall någon missade det - min födelsedag, very nice, helt klart. Dagen började ju riktigt crap, hade idrott PLUS att jag inte alls kände mig kry. Trodde det berodde på att jag var hungrig, men icket, det gick inte över ens då jag hade ätit, så jag gick runt i stort sett hela dagen och mådde riktigt risigt. Blev till slut riktigt trött och less, så jag gick till mina lärare och sade att jag skulle åka hem, vilket jag också gjorde.

Senare så kom mamma, min syster och min systers pappa och uppvaktade mig med presenter, så vi fikade tårta och hade det trevligt medans Anna var borta "en kort stund", hon skulle bara på ett snabbt litet möte. Som tog 3 timmar. Men jaja. Sen fick jag iallafall mina presenter, och det jag fick var:
- en ny mobiltelefon, samsun u600 (ÄNTLIGEN! Inte en dag för tidigt)
- presentkort på gina tricot
- bok (tredje boken ur twilight-serien, som jag inte minns namnet på)
- godis
- refillkort till mobilen
- fleecejacka
- pyjamasbyxor
- morgonrock
- handdukar
- påslakanset
tror det var allt ... And there's more to come, tydligen. Mormor och morfars presents ligger fortfarande i hortlax och väntar på mig. Fabian stackarn låg hemma i feber, så jag sprang ner med en tårtbit åt honom, vilket verkade vara uppskattat, gullungen ringde sen och tackade för tårtan och sade att den var jättegod. En tårta som för övrigt jag gjorde på morgonen.

men nu ska jag kila och ha filmkunskap,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0