Jesus Christ Superstar

Japp, då var vi ca 10 veckor bort från premiären. Känns verkligen lovande, med tanke på att vi haft nåt enstaka körrep, och sen ska ju allt sättas ihop, var alla ska stå på scenen under vilken tidpunkt osv. Men det ska nog gå bra! Eh, får vi väl hoppas, iallafall. Man känner ju inte alls någon tidspress, iallafall. Och oui, söndagen går precis lika segt som tidigare. I don't like it at all. Senare, då Therese kommer hem, ska jag spatsera till Ica och småshoppa lite, är ju, som sagt, in charge för tårtbaket imorgon, så om det ska bli någon tårta får jag helt enkelt pallra mig iväg! Snart så, snart så.

Nej, nu ska jag se till att få pli på kidsen här.
ciao!

Kommentarer
Postat av: SaraP

ja de skulle vara jätte kul att hitta på någonting :)



Håller med om att det är snart som vi ska ha premiären och JAG börjar iaf bli väldigt nervös inför den!

2009-01-25 @ 16:27:11
URL: http://sarapohjanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0