Luleå?

Är supermegasugen att åka till Luleå någon dag, men frågan är bara när? Och med vem? Någon som känner sig sugen att joina? Känner mig lite taggad att använda mitt presentkort, så här lagomt då alla fina vårkläder börjar droppa in. Och jag som gillar gina tricot. Vilken perfekt present. Åh. Måste strosa förbi på Kicks eller Åhléns imorgon, min mascara börjar ta slut/bli crapdålig, så det börjar bli dags för en ny. Frågan är bara vilken? Clinique och Lancôme har ju superbra varianter, men dom kostar ju därefter också ... Nåja, på något sätt ska det väl gå att lösa. Systern min hade iallafall inskaffat den nya Maybellinemascaran, den där gula, men den var tydligen sådär. Och vi har ganska lika "smak" vad det gäller mascara. Tips, någon?! Jag är helt lost, och är lite för feg för att bara chansa, tänk om den inte alls funkar så bra som väntat (och så brukar det ju sluta ganska ofta, right?) och då är man ju antingen tvungen att använda den där dåliga och bli missnöjd med resultatet, alternativt skaffa en helt ny, men det blir ju kostsamt, och man går ju lite back på det också. Eller det beror ju på vad den förra kostade, och den nya, för den delen. Så, gott folk, tipsa mig. Nu måste jag kila. Eller det måste jag inte, men jag börjar bli rastlös, ska ta och försöka plocka ut min sångläxa på piano.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0