ÖNSKEDRÖMMAR

Som ni kanske redan vet så fyller jag hela 18 bast om åtta dagar vilket kort sagt betyder: önskelistor i massor.

I min drömvärld hade jag gärna sett något utav dessa prylar inslagna i paket (eller inte inslagna, spelar inte så stor roll!)

         
        
        
       
     


om jag bara fick välja 3 saker skulle jag dock välja den gula kappan från Juicy Couture, den rosa anteckningsboken/dagboken från samma märke och Cliniques 3-stegsprogram.

Men nu är jag medveten om att typ alla saker - utom Cliniqueprylarna - kräver frakt från antingen staterna eller England = DYRT och det tar TID. Och tid är pengar. Så jag lämnar min drömvärldsönskelista och tar istället min realityönskelista. Som tyvärr inte är lika lyxig eller intressant. Men där finns iallafall:
- nya mjukisbyxor (Mina från Puma har några år på nacken och ett hål i benet)
- ny mobiltelefon (med en usel, ful sony ericsson som pajar ihop när som helst så kan man lugnt säga att jag BEHÖVER en ny)
- Cliniques 3-stegsprogram (bra hudvård borde vara gratis. Tyvärr så är ju Cliniques prylar allt annat än gratis, men det är hudvård, och fullkomligt superb sådan)
- pengar (behöver jag ens yttra mig här?)
- en ny mp3, helst en söt liten iPod nano.
- KLÄDER, alltid kläder.
- hockeybiljett till den 26e Februari (Luleå-Skellefteå)
- ny kamera hade ju inte skadat heller, efter att min lilla baby föll i toaletten i somras.

jaja, there you go, men nu måste jag rusa upp och duscha så jag ser lite mänsklig ut då jag ska åka hem iallafall.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0