sunday, boring sunday

åh, den som någonsin påstått att söndagar är "roliga" eller "mysiga" dagar har fel, väldigt fel. Det finns ingenting mysigt eller roligt med en söndag, period. Jaja, man får väl göra "the best of it", helt enkelt. Hur nu det ska gå till. Har varit barnvakt nu på morgonen, åt Linnea och Fabian, as usual. Slappade rätt mycket, vi såg lite film - först Systrar i jeans 2 och sen Björn Gustafsson: ett livsverk. Och jag väntar mig då inte en mycket mer avancerad eftermiddag än så, det blir nog bara att slappa, skulle jag gissa. Och hoppas. Men det blir nog rätt ok ändå, det brukar inte vara så mycket liv i dom där kidsen, så nog ska det bli nice.

Sen ska jag göra lite småsaker, handla mjölk och lite smått till imorgon, då jag ska baka tårta. It's mah birthday, you know. 18 bast blir moi imorgon, och det ska firas med pompa och ståt. Eller? Men det blir nog trevligt, lite fika, trevliga människor och PRESENTER. Ja, det blir nog en rätt nice dag. Eller kväll, snarare. Dagen är inget jag hoppar av glädje över, börjar 10.00 med idrott, sen går det on med gemu, matte, engelska och ljudteknik. Hoppas mina sweet friends kommer ihåg min dag så kanske dagen blir lite bättre, eller?

jaja, måste kila nu.
ciao!

Kommentarer
Postat av: SaraP

Vilka är det som ska komma till dig i morgon? :)

2009-01-25 @ 15:47:44
URL: http://sarapohjanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0