torsdag

har typ nyss haft NK, slutade för ca en kvart sen. Våran lärare var inte så jätteglad på oss, vi skulle egentligen ha redovisningar idag, hela klassen, men typ 80% av alla grupper kunde inte, pga olika saker. Min grupp, som arbetade om nebulosor, hade råkat ut för ... Låt oss kalla det "tekniska problem". Det var tydligen ingen vettig anledning enligt våran lärare, utan hon tyckte det handlade om att prioritera osv, men det är inte så lätt att prioritera saker då allt ska vara färdigt i princip samtidigt. Jag tycker snarare att det handlar om dålig kommunikation mellan lärare ... Visst, jag förstår att det är svårt, och att flera av de lärare som undervisar oss inte bara har våran klass, utan flera andra, men så mycket begärt är det väl ändå inte att lärarna pratar mellan varandra och kollar så att man inte har typ 100 grejer samtidigt? Känner mig sådär lagomt jättestressad, måste hela tiden påminna mig själv och att komma ihåg att andas där emellan varven ... herregud, försöker dom bränna ut oss totalt, eller? Så att man ligger där, skolavslutningskvällen, helt död, knappt så att man orkar festa eller nåt? Bra idé! Kan funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0