du som tog mitt hjärta

yeah, nu ska jag se på - vad annars? - Friday Night Lights. Väntar på käk, idag är det kålpudding som serveras till middag, yummie.

medans jag väntar på att avsnittet ska ladda klart så lyssnar jag på Absolute Love songs eller något sånt. Just nu är det How am I supposed to live without you? med Michael Bolton. Smör, säger jag bara. Smör. Men det är bra. Jag gillar smör ibland. Fast bara ibland.

För övrigt så åt jag makrill i tomatsås till lunch/mellamål idag (intressant vetande, eller hur?) så nu luktar mina händer fisk. Underbart. Förutom några bitar Marabou mintkrokant (den enda bestående kärleken i mitt liv, höhö) har jag ätit relativt nyttigt idag. Visserligen så åt jag ingen frukost, men iallafall. Stekte iallafall ett ägg, tog lite sallad, makrill och en kiwi till efterrätt. Visserligen hade jag dressing på salladen, men det kunde ju varit mycket värre än en liten slurk dressing med en fetthalt på 3%.

nu är det bara TRE dagar kvar till PDOL, taggtaggtagg! Och allt är fixat. Eh, ja, nästan iallafall. Allt utom den lilla detaljen vad vi ska ha på oss. Har funderat på en klänning. Men jag vet inte riktigt. Får se. Och på tal om kläder, så insåg jag just att jag har tvätt i maskinen som ska torkas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0