everyone that I loved, I dismissed

SaraP: men åh, då  hade jag ju kunnat ringa. Nåväl, jag råkar iallafall veta att min syster filmade då han spelade Svennebanan, så jag ska tvinga henne att lägga in den på datorn så att jag kan stoppa in den på facebook.

Sitter just nu och kikar på H&Ms hemsida, ska ju på stan med Amanda imorgon, så jag tänkte kika lite på vad dom har att erbjuda, är i stort behov av byxor, både ett par jeans och vanliga byxor. Så jag får se vad jag hittar, förhoppningsvis kanske jag hittar ett plagg eller två som är på rea, hade inte suttit helt fel.

nu ska jag återvända till att lyssna på Sugarplum Fairy och ögonshoppa på h&m

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0