HAHA!

Guuuud, snacka efter jag är! Sitter och läser lite om Tzatziki. Filmen, alltså, inte den grekiska röran. Och så får jag veta att huvudrollen inte heter Tzatziki, utan Tobias! Jag har lääääänge trott att han faktiskt hette Tzatziki. Trög brud! Haha

sitter fortfarande och poppar Spotify för fullt, och det slog mig nyss vilken jäkla bra låt Don't forget all your clothes är, gåshud, people, vi snackar gåshud! Så om ni har den formidabla uppfinningen, gör er själva en tjänst (ni kommer er tacka er själva för att ni gjorde det, och mig för att jag tipsade er) och sök på Don't forget all your clothes. Om det kommer fler än ett resultat - har faktiskt inte kollat - så är det Tyler Hilton som är artisten, albumet (som egentligen är en EP) heter Better On Beachwood. Fint.

Det surras om att vi ska dra en repa i stan. Kanske cykla dit, fast jag hoppas att det inte är så. Det ser ut att vara kallt ute. Men vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0