hell yeah!

sitter och taggar järnet inför Malmöresan (en månad kvaaaar!), kollar in shoppingutbudet och planerar lite, så jäkla great. Längtar som en tok. Har iallafall bestämt mig för att inhandla en ny bikini, ett par solglasögon och eventuellt en bra pocketbok inför resan.

Haha, en rolig grej från i Torsdags, då vi hade spelning i Sörbyn. Vi satt och lyssnade då de andra spelade en låt, tror det var under Ironic, och så lutar jag mig över bordet, men knappt så att jag lägger någon tyngd över skivan, för att prata lite med Sara, och så smäller det bara till, då har bordsbenet i stort sett gett vika och lutar. Höll på att dö av skratt, tårarna sprutade både hos mig och Sara. Sjukt roligt. Eller bara ett tecken på den extremt dåliga humor både jag och Sara innehar, haha.

Nu sitter vi och ser Sommarkrysset, ska snart ut med hunden och sen krascha i sängen. FINT!

Här är lite bilder från veckan:

  
  
  
  

1. Charmig & mycket smickrande bild på Timpan.
2. Julia och Cathrine lirade lite finmusik i Sörbyn
3. Tim, Nikolaj och Sara in action
4. Denna outfit resulterade i att jag blev kallad för nippertippa och fick mig ett nyp i rumpan (visserligen bara för att hon skulle känna på tyget, haha) av en söt liten tant
5. Glad tjej med flikig (läs: hackig), hemmasnickrad lugg och lite smågalen blick.
6. Smågrabbarna på jobbet! Olle, Nikolaj och Tim.
7. Förbannat god kaka som Julia hade snickrat ihop till efterfesten hos Göran i torsdags.
8. Mina lovely workmates; Olle, Nikolaj, Tim, Cathrine, Sara och Julia som skymtar där i kanten.
9. Det bjöds på underhållning i toppklass!

10. Spelning på gågatan, på bild syns "dagisgruppen".
11. Fick en toksnygg (?) bränna efter en förmiddag på Aldersjön. Det går nog att skymta den vita randen som jag fick av bikinibanden som hängt ner längs ryggraden, fint!
12. Var ju givetvis tvungen att ta ett egofoto på Göran Gs toalett, charmigt.



och där var det lite bilder från den senaste veckan, fint!


Kommentarer
Postat av: SaraP

Mm, Görans toalett ;) haha

2009-07-04 @ 21:47:42
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0