I'm electric

hola, dudes!
Steg upp kvart i åtta i morse för att åka till luleå, kallax närmare bestämt, för att hämta kusinen som kom med 9:30-flyget. Solglasögonen var obligatoriska, dels för att skydda mot solen och för att dölja ett par rejäla påsar under ögonen. På grund av det tidiga klockslaget blev det ingen frukost, har mer och mer blivit sån att jag inte klarar av att äta frukost förrän jag varit vaken en viss tid, så jag hällde i mig ett glas lättdryck, sen begav vi oss ut på E4:an mot luleå. Ett dumt beslut, att hoppa över frukosten, visade det sig senare, på hemvägen, men då var det bara att bita ihop till vi anlände. Värmde en portion köttfärssås i mikron som jag slängde i mig fortare än kvickt. Nu ska jag städa lite, till tonerna av Tyler Hilton och sen ska jag dra ett litet OC-maraton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0