leave my fire in the morning

man har hunnit glömma hur bra OC var, men allt kommer tillbaka nu då man ser allt igen. Ska nog köpa säsong 1 och 4 i Skåne, det är dom säsongerna jag inte har. Seths oslagbara one-liners, de snygga kläderna, miljöerna, dramat... Ja, nog var det en riktig superserie. Synd att den gick i graven, bara. Och hur söta var inte Seth och Summer tillsammans?! Både i serien och i verkligheten.

åh, vad jag hatar länstrafiken... Ska till Luleå imorgon och umgås med mina kära vänner, plus att gå på Rix Fm festival, men så går sista bussen tillbaka till piteå 20.55?! Det kändes ju sådär halvkul. Nåja, får väl se lite iallafall.

Ikväll ska jag parkera mig framför (eller ja, i närheten iallafall) radion och lyssna på Mando Diao på P3, grymt! Imorgon ska jag stiga upp runt tio, gissningsvis, fixa mig för att sedan pallra mig till luleå, rätt nice. Jag hoppas på finväder, så jag kan bära snyggtröjan min, och kanske ett par shorts.

nu ska jag städa toaletten. woho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0