Michael Cassidy / Charlie Hogan

Satt och såg Privileged tillsammans med Sara, eller ja, vi satt inte i samma rum, eller ens i samma hus, inte ens i samma stadsdel (men faktiskt i samma stad, haha), men vi smsade en himla massa under seriens gång, så det känns nästan som att man tittar tillsammans. I vilket fall blev vi båda - eller åtminstone jag - i stort sett förkrossad då Charlie (förmodligen) skulle föreslå att han och huvudrollstjejen, som jag inte minns namnet på, gick på dejt, och så ringde Jacob... Jaja, det har inte ens med saken att göra, men iallafall, vi kom in på ämnet OC, och då berättade jag - som det äkta OC-fan jag är - att killen som spelar Charlie i Privileged, som heter Michael Cassidy in reality (hallelujah för google), även medverkade i OC där ett tag, som Summer's pojkvän. Hon visste inte riktigt vem jag menade, så jag tänkte visa en bild på honom pre-haircut och hur han ser ut nu, i serien.

 


och jag gissar att ni redan listat ut att bilden till vänster är före han - tack och lov - lät saxen få en omgång med kalufsen. Han är ingen Christian Bale direkt (men å andra sidan, vem kan mäta sig med Bale?), men helt klart nånting man kan tänka sig att vila ögonen på, man tittar inte bort direkt.

jaja, vovven börjar väl snart gnälla efter en tur snart,
I better run.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0