ochrasy

jag är seriöst kär i den här låten, helt galet underbar. Det är denna låt som får mig lugn, som får mig att somna, som sätter bitarna på plats. Fantastiskt fin låt, helt enkelt. Ja, vilken är det då? Ochrasy, såklart, med Mando Diao.

Klippet nedan kommer från snygg-Björns soloturné, här gör han ett framträdande i Berlin. Han gör låten så himla fint live att man får gåshud. Plus att han är en jävligt tight visslare.





och så, bara för att den är så himla fin, så kör vi en liten musikvideo på det också. Fast jag har för mig att detta inte är den officiella dock, men ändå. Landskapet och känslan de vill förmedla med det är så himla vackert att man smäller av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0