one more small piece of you starts to fall into place

kalla mig konstig, men jag gillar faktiskt EMDs låt Youngblood. Nej, jag lider inte av någon form av sjukdom, värmeslag eller något liknande, men jag kan inte låta bli att nynna med varje gång låten spelas på radio. Inte direkt så att jag planerat att köpa skivan inom en snar framtid, men just den låten har jag fastnat för.

För tillfället lider jag av en hemsk "spela gitarr"-abstinens. Och var befinner sig min gitarr? Hemma, cirkus 11 mil härifrån, i min garderob. Great.

At the moment avnjuter jag lite Paolo Nutini, väntar på mat och kollar på en massa olika människors Twittrar (???), för tillfället är det Lauren Conrad, Whitney Port (The Hills och The City i mitt hjärta) och John Mayer. Och jag fattar verkligen inte poängen. Kan bero på att jag är usel på att urskilja ironi från the real deal, vilket kanske förstör lite. Tror jag. Gissar att jag inte kommer att börja Twittra inom en snar framtid, med andra ord. Fast det är ett roligt ord: twittra. Twittra. Twittra. Ja, you get the point. Tur att jag inte har några anledningar att använda ordet i vanliga konversationer. Fast lite tråkigt är det, synd på ett så roligt ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0