"tajt som ett myggarsle"

ovanstående kommentar, som - tro det eller ej - är något som Mando Diao en gång kallats, framkallade både skratt och tårar hos mig. Men jag har aldrig påstått att jag har bra humor heller. Eller att jag är the brightest light in the tanning bed, för den delen. Häromdagen då jag och Amanda var på stan köpte vi ett läppglans från Hawaiian Tropic som smakar magiskt gott. Vi började diskutera läppglanssmaker, vilket leder till att jag kläcker ur mig "Undrar om man kan bli fet av läppglans? Alltså, om man typ äter det". Sedan för någon kväll sedan började vi prata om husdjur, och så skulle jag berätta om den blinda iller som Jennifer Anistons karaktär, Polly, i filmen ...Och så kom Polly hade, men ur min mun kom "en blond iller". Hehe, ja, och dessa är bara några utav mina mästerliga uttalanden. Se där, jag har minsann en liten Mando Diao i mig. Eh ja, förutom att mina uttalanden är... Ytterst ointelligenta.

Det blev inget att åka på Trästocks med Uffe, Niklas och Johanna, men vi håller på att undersöka för fullt om vi får dra dit solo. Men jag tvivlar på att det kommer gå igenom. Men man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0