this is a song just for you

åh, typ alla jag känner är på trästocks, men icket jag, verkar inte bli så. Eller möjligtvis på lördag, isåfall. Men lika glad är jag för det! Igår blev det en kväll med massor av skratt och flams. Började med att gå ut på en promenad runt Hortlax och surrade om allt eller inget, i stort sett. Sen spelade vi kort, kan ju bara berätta om då vi spelade en gammal klassiker - Stress - som är precis vad namnet berättar; stressigt. I vilket fall, då det blev stress (ni som kan spelet vet hur det funkar) fick jag någon chock eller något och skriker "STRESS!" och slänger handen på korthögen, som man ska göra. Nu kommer det roligaste: av ren chock (jag blev själv rätt chockad att jag skrek så högt) så hoppade Amanda upp från stolen. Hysteriskt kul, enligt oss, och tårarna sprutade för glatta livet. Var tvungen att gå och titta så att morfar inte hade gått och lagt sig, deras sovrum ligger vägg-i-vägg med köket, men det var helt grönt. Helkul kväll, iallafall. Sen såg jag färdigt Australia, GUD vilken bra film! Så mäktig och storslagen och bara... Superbra. Sedan att Hugh Jackman är värsta hetingen gör ju inte saken sämre. Och accenten, jag DÖR. Kort sagt; bra film, se den. Sedan blev det surr om en massa heta boys. Kanonkväll, helt enkelt.

Nu ska jag leta fram nånting att äta, och sen... ja, får se vad som händer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0