give me fire

åh, jag vill att lönen ska anlända nununu! Vill sätta sprätt på några hundralappar på följande:
- Give me Fire CD + DVD - Mando Diao
- Down In The Past DVD - Mando Diao
- 3-cd pack (Room for squares, Heavier things, Continuum) - John Mayer
Hur grymt hade det inte varit att kunna tillägga dessa musikaliska godbitar i sin samling? Plus att alltsammans kostar ca 480 kr, vilket får ses som billigt med tanke på att man ändå får 4 CD-skivor och 2 DVDer för det priset. Sweet!

Nu väntar middag, och vad serveras på middagsbordet @ casa del Lindgren idag då? Grillat, gott folk, GRILLAT. Grymt. Om systern min blivit på bättre humör kanske hon fortfarande kan tänka sig att dra en cykeltur later. Fast mja, jag vet inte riktigt. Det blir ju samma tur hela tiden, vill se något nytt, liksom. Jaja, det återstår att se hur kvällens planer i övrigt kommer att formas.

nu ska jag hämta sladden till mobilen och proppa den med Mando-låtar! Även om jag inte ännu har något SIM-kort, which sucks. Men jag har hittat ett gammalt, inaktivt, så jag kan iallafall lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0