a ray of light in the darkness

ahapp, det var tydligen inte telefonen det var fel på, utan mitt SIM-kort bestämde sig helt plötsligt för att sluta fungera. Lite märkligt, men jag klagar inte. Slipper iallafall en tattig lånetelefon. Dessvärre är jag mobillös i några dagar till, plus att dom snåla jävlarna var tvungen att dra 95 spänn från mitt mobilsaldo. Nog för att jag hade åtminstone 200 kr, men ändå.

Annars har det varit en ganska händelserik dag. Kom, som tidigare nämnt, till Piteå på förmiddagen. Chillaxade lite hos mormor, åkte till stan med mamma, mormor och Agnes, mötte upp Amanda på busstationen, strosade runt lite på stan med henne. Köpte ett nagellack, ett par solglasögon (mina favoriter gick sönder för några veckor sen) och ett par örhängen. Mamma med flera var inte så sugna på att gå på stan med oss, så dom drog hem, och vi fick ta oss från stan "på valfritt sätt". Vi tänkte först ta bussen, men vi lyckades kirra skjuts senare, så det löste sig. Bestämdes även att jag ska hänga med till Skellefteå i helgen, ska på Trästocksfestivalen. Sweet! Tänkte, medans Friday Night Lights laddar färdigt, kolla in lite artister som jag blev sugen att se på. Men det blir nog kanoners i vilket fall, man lär ju iallafall träffa några bekanta kottar, finfint!

nu ska jag förtära min nya guilty pleasure; Marabou mintkrokant, så jäkla god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0