purple rain

peek-a-boo!
Sitter och dunkar spotify, väntar på käk osv. Vet ni en sak? Låten The Escapologist med Sugarplum Fairy är sviiiinbra, kan inte sluta lyssna på den. Så jag tycker ni ska göra er själva en tjänst och lyssna på den. Den är lika solklar i min mp3-spelare (även om den inte finns än) som Mando Diao och Tyler Hilton, typ. Förutom att sörja den ej fungerande sänglampan igår gjordes det även en hel del planering inför pdol, typ vart vi ska vara innan osv, och det känns som att detta kommer bli underbart. Dessutom vet jag att ett gäng brudar i klassen fyllt 18 här i dagarna, så om jag har tur springer man väl in i dom någon gång under helgen också. Hade inte varit helt fel, då man inte träffat flera av dom sen skolavslutningen, andra har man ju träffat under sommarjobbet.

ska ta och ringa nån av mina luleåbuddies senare ikväll tror jag, längesen jag pratade med dom osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0