summer lovin'

Pratade med Anna nyss i telefon, dom hade ätit en massa jordgubbar från landet typ hela veckan. Gissa om jag blev sugen? Får väl blinka med mor min, alternativt morföräldrarna, om att kanske köpa hem en liter eller två imorgon. Mums. Funderar på att lägga mig strax, blev riktigt tvärtrött. Ska bara mova över lite låtar till mp3-spelaren så att jag kan njuta av musiken i högtalarna och använda mobilen till att smsa och annat viktigt.

För övrigt så är låten Flightless bird, american mouth med Iron & Wine riktigt, riktigt bra. Spana in på YouTube. Ni kommer icket att ångra er, jag lovar.

nu tror jag att jag ska gå och lägga mig, är galet trött, plus att jag gissar att det kommer bli en lång dag imorgon. Men, framför allt, jäkligt kul! Grymt.

nu; sängen.

puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0