half of my heart takes time

tjing på er! Har precis ätit middag med mormor och morfar, gjorde pasta och köttfärssås, inget mer avancerat än så, men det blev riktigt gott. Gillar att göra köttfärssås, då får jag ransonera fritt bland alla kryddor och improvisera fritt. Ibland blir det bra, ibland blir det mindre bra. Idag blev resultatet bra dock, fräste köttfärsen, skedade på lite creme fraiche, sambal oelek, thai sweet chilisås, ketchup, salt och peppar. Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt, se några OC-avsnitt (känns lite lyxigt att kunna göra det framför tvn precis när jag vill) och sen lägga mig relativt tidigt. Har för mig att John, min kusin, ska komma imorgon, så jag hade kanske tänkt att hänga med till luleå och hämta honom. Sedan vill jag minnas att vi skulle få ytterligare några släktingar hit, så det blir nog kanontrevligt!

nu ska jag diskutera angående torsdagens planer med min syster,

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0