svennebanan

uhhhh, varenda kubikcentimeter i min kröpp gör ont. Fast det har lätt varit värt det, typ. Fast mina fötter ser hemska ut. Igår var dom helt svarta, såg ut som att jag hade gått utan skor hela kvällen, vilket jag i princip gjort, hade mina svarta gladiatorskor. Ingen hit, faktiskt. Viktor tyckte jag skulle haft sockar i skorna, men jag vet inte riktigt... Haha. Nu då fötterna är relativt rena så blir fötternas egentliga skick mycket mer tydligt. Jag har sår på typ varenda tå, och dom ser betydligt bättre ut idag än vad dom gjorde igår, efter Promoe (som jag igår lärde mig att uttala rätt, pinsamt) hade jag något som mest liknade blodfyllda bölder på typ alla tår. Så kort sagt; gladiatorsandaler är inte att rekommendera på festival. Alls. Då vi såg på Promoe stod vi - på grund av all trängsel - i en sluttning, vilket inte var bekvämt direkt, svårt att hitta en vettig ställning att stå i, och någon gång under konserten, minns inte exakt när, så började ett gäng killar bråka, knuffas och ha sig. En kille fick in en rejäl knuff så att killen ramlade på oss, vilket resulterade i att vi flög som vantar och landade på marken, skönt. Vi hade tänkt att gå och titta på Timbuktu också, men det blev inte av, vi stannade kvar och dansade järnet i tältet istället. Rätt kul. Sen träffade vi två killar - Emil och Viktor - som vi hängde med resten av kvällen, de drog med oss på "efterfest" i Emils lägenhet. Först var vi på Max en sväng, Viktor köpte mat och vi andra snodde typ allt av honom, sen gick vi till lägenheten och tog det piano, lyssnade på musik, pratade. Jag sov en liten stund i Emils säng, tills jag vaknade av att Viktor kittlade mig på knäskålarna (ja, jag är tydligen kittlig där också). Sen gick vi till Max, Viktor köpte mer mat, jag snodde lite mer av honom och sen kom mamma och hämtade oss. Det var då galet skönt att komma hem, även om det dröjde ett par timmar innan jag somnade, tror klockan hade hunnit bli halv åtta innan jag somnade. Nåväl, det är sommarlov, så jag antar att det är tillåtet.

Ska bara ta det kolugnt idag, se Friday Night Lights och Privileged och vila upp mig ordentligt. Imorgon hade jag och Amanda tänkt ta en tur på stan, äta på Subland (vi har längtat efter det hela helgen, haha) och bara ta det lugnt. Sen på tisdag åker jag till luleå över dagen, sen får jag se vad som händer resten av veckan. Hoppas att sommarvädret kommer tillbaka, det har regnat typ varje dag sen i torsdags. I morse, där runt 5-tiden, kom en störtskur, är bara glad att den inte kom typ 3 timmar tidigare.

Och Sara, nu har jag sett Svennebanan live! Tänkte ringa dig, men jag insåg att klockan var efter tolv, så jag ville inte riskera att väcka dig. Men det var grymt!

För övrigt så är det exakt 6 månader tills jag fyller 19 idag. Så nu vet ni det.

puss

Kommentarer
Postat av: SaraP

Jag tvingades att vara vaken till halv 12 så en halvtimma hit eller dit hade inte spelat någon roll ;) haha

Hoppas ni hade kul!

2009-07-26 @ 20:15:14
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0