-

vad är det mig? Är alldeles dagvild, under hela dagen idag - som är Måndag den 6e Juli har jag lyckats banka i mig nu - har jag trott att det varit både söndag och tisdag. Nu sitter iallafall dagsordningen där den ska. Har ganska nyligt ätit en kanongod middag, som bestod av pasta och en fantastisk god röra innehållande olivolja, chili, vitlök och tomater. Tror jag berättat om den maträtten förut, men jag gör det igen, för den är så rackarns god. För att inte tala om löjligt busenkel.

Höll på att skriva "längtar till sommaren", för det känns banne mig som att det är typ April/Maj, vädret är ju åt fanders, vart tog sommaren vägen, liksom? Men tillåt mig att omformulera mig lite; jag längtar till PDOL och veckorna som följer efter det. Först PDOL, såklart, sen underbara skåne (EN MÅNAD KVAR NU!), seriöst, ni anar inte hur underbart Skåne är under sommaren. Det får man verkligen inte missa. Jaja, åter till ämnet: skåne 2 veckor och sen hem, och då har jag för mig att det skulle vara 18-årsgalej för Agnes, med inkluderad sleep-over och allt. Hallå kanonsommar! Om bara sommarvädret kunde komma tillbaka så hade det ju varit great, men jag gissar att det är lite för mycket begärt, både fint väder och en riktig jäkla kalassommar?

jaja, nu ska jag väcka mig själv från mina drömmar, återvända till verkligheten och dammsuga (kul att jag råkade skriva damsuga först). Åh, jag vill inteeeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0