baby, didn't we almost have it all?

Åh, satt just och tänkte lite på skolan (sitter och kollar på en massa från bauta, därför dök skolan upp i huvudet på mig) och jag insåg precis (okej, vi har faktiskt pratat om det i veckan) att jag börjar trean i höst. Trean! Nyss var man ju en etta, bara en liten plutt. Längtar, men ändå inte. Kul att få göra lite större projekt, så som julshowen, projektarbetet och en massa annat! Fast å andra sidan kommer det bli grymt tråkigt att skiljas från klassen, och lämna det som varit ens vardag i tre år. Nej, jag hoppas att trean kommer röra sig sakta framåt. Men jag tvivlar ju på att det kommer bli så, men skitsamma. Får helt enkelt göra det bästa av situationen och bara njuta och ha kul hela året!

Tänkte leta fram lite musik, både så att jag har något att lyssna på och kanske lägga fram något förslag till sommarjobbet (I love it!) som man kan spela på Boden Alive nästa vecka. Ska även fixa fram lite recept så att jag kan baka till på måndag, och överraska gänget. Har dragit en liten slutsats av veckans arbetsdagar; de dagar vi fått godis eller fika har humöret varit på topp, så varför inte börja veckan med humöret på högsta nivå?

Ska även dra fram symaskinen och fixa min klänning. Och kopiera upp låtarna, förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0