fresh

känner mig inte riktigt som rubriken, kan jag ju säga. Fast mitt hår blev rätt nice då det fick självtorka efter duschen. Synd bara att det lär försvinna till imorgon. Något som däremot gärna får försvinna till imorgon är denna förbannade förkylningen. Den håller på att driva mig till vansinne, nätt och jämnt.

Har för övrigt hittat en übermegasnygg blogg, ren och enkel design. I love it. Och ett stort + för schnygga bilder. Ja, då kanske en länk till superbloggen hade suttit fint, eller hur? Så klicka in på http://nataliek.blogg.se och NJUT.

Sitter och fördriver lite tid med en utav mina absoluta favoritsysselsättningar; jag parfymshoppar. På nätet. Vilket visserligen tar bort halva nöjet, eftersom det roligaste är ju att gå runt och sniffa på alla lovely parfymer. Sedan att jag får en allergireaktion efter bara ett butikstopp kan vi ju strunta i. Men seriously, har ni tänkt på att man, per automatik, känner sig ett x antal snäpp snyggare efter ett sprut eller två med favoritparfymen? Just nu är jag helt inne på Narciso Rodriguez for her. Och ett par andra, också... Hypnôse (Lancôme), In2U (Calvin Klein), Euphoria (Calvin Klein), Flowerbomb (Victor & Rolf), för att bara nämna några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0