I need your love, but it never hurt this much

ÅH, sitter och lyssnar på Gavin DeGraw's album, Free. Fy bubblan, så bra det är! Riktig jävla mysmusik.

Hade velat att mormor och morfar hade kvar sin gamla keyboard, så hade man kunnat spela lite. Och gitarren har jag inte heller här, tusiken också. Hittade en hel "karta" med en massa ackord, både till gitarren och keyboard, tror jag ska kopiera upp och lära mig lite. Fast inte nu, uppenbarligen, men senare någon gång.

Sitter fortfarande och väntar på att finvädret ska komma, utan några direkt givande resultat. Typiskt, just då man tror att vädergudarna ska vara lite snälla med en och ge en sol en helg åtminstone, men icket, är det inte regn så är det bara allmänt snorkallt. Sommar 2009, jo tjena! Kan räkna soldagarna som varit i Juni hittills på min ena hand. Varför var all govärme tvungen att komma i Mars/April? Dom hade väl kunnat spara det vädret till nu, då man faktiskt har tid att vara utanför husets väggar? Tusan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0