jag ska fånga en sommar

yeheee, chilledill att sola! Blev lite less på alla myror och flygfän, så jag gick in, men jag fick iallafall drygt 2 timmar i solen, skönt!

Ska ta och titta lite busstider, så jag vet på ett ungefär när jag kommer anlända hem. Hu, känns inte ens att det är söndag, hade lika gärna kunnat vara en vanlig torsdag eller nåt. Nu är då alltså baket till imorgon färdigt, ska bara packa ner allt i lådor och påsar så jag kan frakta hem det.

Pratade igår om att klippa min lugg, och nu är det gjort! Fick ett litet ryck i morse, så jag letade rätt på en sax och klippte luggen. Den ser väldigt amatörklippt ut och är lite hackig, men skitsamma.

Hörde för övrigt en härlig, svensk låt på radion alldeles nyss. Fånga en sommar hette den. Blev lite chockad då jag hörde att det var Molly Sandén, men den var faktiskt riktigt bra. Somrig och härlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0