Sea breeze

Sitter och lyssnar på ovanstående låt, framförd av Tyrone Wells, och jag satt och läste titeln om och om igen, kände igen den så sablarns mycket, men jag kunde inte komma på vartifrån jag kände igen det... Men sen så kom det, som en blixt från klar himmel: THAILAND. Vårat hotell hette ju Sea breeze, och vips, så dök det upp en massa minnen från den underbara resa som gjordes i December 2008. Mängder av skratt, upplevelser, bad i både hav och hotellpool, god mat och sjukt roliga kvällar med Johanna, Ban och Pae. Och inte att förglömma allas vår favoritkille som bodde på samma hotell som oss, Jesus, vilken pudding! Haha, många fina minnen, som sagt. Och thaimassage. Seriöst, ni har inte upplevt massage förrän ni fått massage på en strand i thailand. Nu ska jag försöka att inte drömma mig tillbaka nå mer, blir bara deprimerad för att min ekonomi är sämst och vädret här är pissdåligt.


Så himla fint, Thailand kan utan tvekan kvalificera sig som ett utav världens vackraste land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0